نتایج مسابقات مستر المپیا 2012با درخشش بیت الله عباسپور

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

 مسابقات مستر المپيا 2012 در تاريخ 28 و 29 سپتامبر 2012 در لاس وگاس آمريکا برگزار گرديد

و در نهايت نتايج زير رقم خورد :

رده بندي نهايي مستر المپياي 2012:


1- فيل هيث      (Phil Heath )

2-کاي گرين     (Kai Greene  )

3- شاوون رودن     (Shawn Rhoden )

4- دکستر جکسون (Dexter Jackson )

5- برانچ وارن     (Branch Warren )

6- دنيس وولف    (Dennis Wolf )

7-توني فريمن    (Toney Freeman )

8-اوان سنتوپاني (Evan Centopani )

9- جاني جکسون (Johnnie Jackson )

10-ليونل بيکه       (Lionel Beyeke )

11- بن پاکولسکي (Ben Pakulski )

12رولي وينکلار (Roelly Winklaar )

13- راني راکل     (Ronny Rockel )

14- عيسي عبيد      (Essa Obaid )

15- هيده دا ياماگاشي (Hidetada Yamagishi )

16- بيت الله عباسپور (Baito Abbaspour )

17- بيل ويلمور  (Bill Wilmore )

18-فرد اسمالز   (Fred Smalls )

19-ميشل کفاليانوس (Michael Kefalianos )

رقابت بر سر کسب عنوان قهرماني اين دوره از رقابتها از همان ابتدا بين کاي گرين و فيل هيث بود که در پايان فيل هيث توانست کاي گرين را شکست داده و بار ديگر بر بام مستر المپيا بيايستد.

فيل بسيار زيباتر از کاي ديده مي شد و کاي گرين اگر حجم بالايش نبود شايد حتي به شان رودن و دکستر جکسون هم مي باخت تا آنوقت سه تن از زيباترين بدنها در جايگاه اول تا سوم مستر المپيا بياستند.

اتفاق عجيب و بسيار جالب قرار گرفتن شان رودن در جايگاه سومي بود. شان رودن که براي دومين بار بود که پاي به رقابت مستر المپيا مي گذاشت توانست با فيگورهاي فوق العاده اش و ژنتيک بسيار عالي اش بر قهرماناني چون دکستر جکسون، برانچ وارن و دنيس ولف چيره شده و به عنوان با ارزش سومي اين دوره از رقابتها برسد.

شان رودن سال گذشته به مقام يازدهم مستر المپيا دست يافته بود، اين قهرمان در سال2009 کارت حرفه اي خود را دريافت کرد و در اولين رقابت حرفه اي خود «نمايش اروپا» در سال 2010 به مقام شانزدهم رسيد پس از آن رودن يک سال فقط تمرين کرد و در هيچ رقابتي شرکت ننمود تا اينکه سال بعد (2011) در همان رقابت نمايش اروپا شرکت نمود و توانست به عنوان سومي اين رقابت دست يابد. شان رودن امسال قهرمان دو رقابت حرفه اي تامپا و نمايش اروپا شده بود.



انتخاب شان رودن در جايگاه سومي و دکستر جکسون در جايگاه چهارم نشان از توجه بيش از حد داوران به تقارن، تناسب و زيبايي اندام قهرمانان در قياس با حجم بالاي عضلات دارد، چيزي که پيش از اين و در زمان سلطه قهرماناني چون دوريان يتس، روني کولمن کمتر ديده ميشد.

و اين نويد را به عباسپور مي دهد تا در سال آينده با ژنتيک فوق العاده خود و با حجم و وزني بيشتر و همان کات مثال زدني اش به جنگ قهرمانان حال حاضر مستر المپيا برود.

براي ما حضور يک ايراني با پرچم ايران و با نام ايران در مسابقات مستر المپيا افتخار بسيار بزرگي به شمار مي آيد، اما اميد آن داريم تا پس از اين رقابت بيت اله بتواند در يک و يا چند رقابت حرفه اي پيش رو به مقام قهرماني رسيده و سال آينده در مستر المپيا 2013 حداقل به جمع ده مرد برتر راه يابد.



عده بسياري از کارشناسان مستر المپيا انتظار حضور بيت اله در مسابقات 212 پوندي ها را داشتند، و براي وي حتي قهرماني اين رقابتها را پيش بيني ميکردند، اما بيت اله نشان داد که با همين وزن و البته با ژنتيک خارق العاده و استعدادهاي بسيارش ميتواند در دسته سنگين وزنهاي مستر المپيا نيز موفق باشد. 

بيت اله ثابت نموده که هر روز در حال پيشرفت است و مطمئناً حال که خود را در کنار اين قهرمانان ديده و آزموده است، به خوبي براي سال آينده برنامه ريزي خواهد نمود تا بتواند عنوان خود را بهبود بخشيده و حتي به جمع ده نفر برتر راه يابد.

به اميد موفقيتهاي روز افزون براي اين قهرمان اسطوره ايران زمين
 


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در یک شنبه 30 مهر 1391 ساعت 10:41 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir