با جانشین کاتلر آشنا شوید!

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

فیل هیث – phil-heath

هیث تا قبل از ورود به بدنسازی در سال 2002 در تیم بسکتبال دانشگاه دنور بازی می کرد.تلاش های خستگی ناپذیر او خیلی سریع به بار نشست. او در سال 2005 تمامی عناوین قهرمانی آمریکا NPC را به خود اختصاص داد و جواز شرکت در مسابقه حرفه ای IFBB را بدست آورد. فلیپ خیلی زود در IFBB سرو صدایی به پا کرد.او برای اولین بار جوایز دو رویداد ورزش حرفه ای را در سال 2006 از آن خود کرد، مسابقه ی قهرمانی کلورادو و نیویورک.

فلیپ در سال 2007 در مسابقه آرنولد کلاسیک به عنوان هفتم رسید،اگرچه طرفدارن و منتقدان،توانایی های او را به خوبی توانایی نفر سوم می دانستند.با این حال او جواز شرکت در مسابقات مستر المپیا را در سال 2007 بدست آورد.او تصمیم گرفت در مسابقه آن سال شرکت نکند تا بتواند در زمان کافی و با آمادگی بیشتر در مسابقه حاضر شود. این تصمیم باعث شد که او پیشرفت خوبی داشته باشد.او پس از پایان بردن رقابت آیرون من در مسابقه آرنولد کلاسیک شرکت کرد و پس از دکسترجکسون در رتبه دوم قرار گرفت.فلیپ اولین مسابقه مستر المپیا خود را در سال 2008  با رتبه سومی به پایان برد،تا اولین ورزشکار تازه که بعد از کوین لورن در سال 1992 و فلکس ویلر در سال 1993 که مقام دوم را بدست آورده بودند باشد که موفق به کسب مقام سومی در اولین حضورش در این مسابقه بوده است.او در مسابقه مستر المپیا 2009 از شانس بالایی برخوردار بود ولی پنجم شد.فلیپ 24 ساعت قبل از بررسی اولیه مسابقات،به یک بیماری ویروسی مربوط به معده و شکم مبتلا شد.این بیماری باعث شد که او در اولین روز مسابقه (مستر المپیا 2009) تقریبا 10 پوند کمتر از وزن برنامه ریزی شده شرکت کند.اخیرا او در مسابقه، مستر المپیا 2010 پس از جی کاتلر در جایگاه دوم قرار گرفت. هیث در بسیاری از مجلات و مقالات پرورش اندام صفحاتی را به عکس خود اختصاص داده است. حتی عکس او روی جلد مجله فلکس به طور برجسته به نمایش درآمده است. او بطور متوالی در شهرهای دنور و کلورادو سکونت داشته است و در باشگاه حرفه ای آرمبروست (Armbrust) در ویت ریچ کلورادو به تمرینات خود پرداخته است.

البته به لیست قهرمانی های فیل هیث “مسترالمپا 2011 و 2012 ” را اضافه کنید.

منبع: اینترنت

مترجم: علی جعفری

باعلم،عضله بسازیم.



سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در دو شنبه 22 مهر 1392 ساعت 11:34 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir