بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

انتقاد شدید طالقانی از مردان پرورش‌اندام

هر روز 10 نفر به فدراسیون كشتی می‌آمدند و از ما كمك می‌خواستند. یكی برای جهیزیه می‌آمد. یكی برای گرفتن وام و خلاصه افراد زیادی مراجعه می‌كردند تا مشكلات‌شان را با ما در میان بگذارند. قضاوت‌ها یادتان هست؟ من هنوز دلخورم. هر چند فراموش كرده‌ام و دیگر مهم نیست اما اگر به خاطر داشته باشید من را مسخره می‌كردند.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 18:8 توسط حمید رضا بابایی HB |

خدا به قاتل روح الله داداشي دو چهار راه فرصت داده بود + تصاوير منتشر نشده

 

من همواره معتقدم پهلواني ماندگارتر و با ارزش تر از قهرماني است. ما قهرمانان ورزشي در رشته‌هاي مختلف داشتيم كه مدال‌هاي خيلي بيشتري از تختي كسب كردند و نام شان ماندگار نشد./ من نمي‌توانستم گريه‌هاي علي داداشي را مشاهده كنم. حتي تا خود كرج هم رفتم ولي در نزديكي‌هاي اين شهر دور زدم و برگشتم./ خدا به قاتل دو چهار راه فرصت داد تا دست از اين اقدام بكشد اما او روح الله را دنبال كرده بود و مي‌خواست به هدف خود برسد.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 18:4 توسط حمید رضا بابایی HB |

انتخابات يا انتصاب از سوي مقامات بالا؟

در همين اولين گام هراس از فرمايشي بودن انتخابات و حمايت از برخي از نامزدها و در نهايت معرفي فرد مورد نظر وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئيس افزايش يافته است. تمديد يك روزه مهلت ثبت نام از نامزدهاي رياست فدراسيون‌هاي چوگان، کشتي و کوهنوردي هر چند به بهانه تعطيلات هفته گذشته رخ داد اما نگراني را براي معرفي افراد جديد از سوي وزارت ورزش و جوانان و در نهايت تاثير معرفي اين افراد روي آراي مجامع بيشتر کرد.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 18:2 توسط حمید رضا بابایی HB |

محققان پی برده‌اند که انجام تمرینات ورزشی قبل از خوردن غذا تاثیرات سودمند و فراوانی مثل جلوگیری از اضافه وزن و ثابت نگه داشتن سطح حساسیت نسبت به انسولین به همراه دارد.
شرق: اغلب کسانی که برای ورزش کردن به باشگاه می‌روند این سوال را مطرح می‌کنند که بهترین و مناسب‌ترین زمان برای ورزش کردن چه موقع است؟

مطالعه جدیدی انجام شده که این مساله را تا حدی روشن می‌کند. محققان پی برده‌اند که انجام تمرینات ورزشی قبل از خوردن غذا تاثیرات سودمند و فراوانی مثل جلوگیری از اضافه وزن و ثابت نگه داشتن سطح حساسیت نسبت به انسولین به همراه دارد.

محققان بلژیکی به ۲۷ مرد جوان و سالم غذاهایی با قند، چربی و کالری فراوان دادند. انتخاب این رژیم غذایی بدون شک در اضافه کردن وزن افراد و پایین آوردن حساسیتشان نسبت به انسولین دخالت داشته. حساسیت نسبت به انسولین عامل مفیدی است و به زمانی گفته می‌شود که سلول‌ها نسبت به انسولین به خوبی واکنش نشان می‌دهند. به این معنا که انسولین قند اضافی را در جریان خون از بین می‌برد و قند کافی را برای سوختن و تبدیل شدن به انرژی به سلول‌ها می‌رساند. از سوی دیگر، چنانچه فرد در مقابل انسولین مقاومت داشته باشد دچار بالا رفتن قند خون و سطح انسولین شده و مبتلا به دیابت می‌شود. اغلب افراد مبتلا به دیابت در مقابل انسولین مقاومت دارند و اکثرا کسانی که در مقابل انسولین مقاومت دارند دچار اضافه وزن می‌شوند زیرا انسولین مانع فرآیند سوخت‌وساز چربی‌ها می‌شود.

در مطالعه‌ای که در بلژیک انجام شد، محققان مردان جوان را به سه گروه تقسیم کردند. گروه اول تنها شامل آن برنامه غذاییکه گفتیم شدند. گروه دوم و سوم علاوه بر رژیم غذایی به انجام تمرینات ورزشی یکسان نیز مشغول شدند با این تفاوت که گروه دوم بعد از صبحانه و گروه سوم قبل از صبحانه ورزش کردند. نتایج حاصل از این مطالعه بسیار تعجب‌آور و چشمگیر بود.

گروه اول به‌شدت اضافه وزن پیدا کردند و حساسیت نسبت به انسولین در آن‌ها کاهش پیدا کرد، یعنی بیش از پیش در مقابل انسولین مقاوم شدند و این نتیجه مطلوب نبود. گروه دوم که بعد از خوردن صبحانه ورزش کردند، وزنشان اضافه شد اما نه به اندازه گروه اول. این گروه نیز مانند گروه اول حساسیتش نسبت به انسولین کم شد. اما گروهی که قبل از خوردن صبحانه ورزش کردند، داستان دیگری داشتند. این گروه با وجود‌‌ همان برنامه غذایی که باعث اضافه وزن می‌شد، وزنی اضافه نکردند. حتی حساسیت نسبت به انسولین در این گروه بالا ماند و برنامه غذایی باعث نشد که این گروه دچار مقاومت در برابر انسولین شوند. این مطالعه برای اولین بار ثابت کرد که ورزش کردن با شکم خالی بسیار موثر‌تر از ورزش کردن بعد از خوردن است و باعث بهتر شدن حساسیت به انسولین و تحمل گلوکز می‌شود.

عموما مردم بر این باورند که بهتر است قبل از ورزش چیزی خورد و استدلالشان این است که شما برای ورزش کردن نیاز به انرژی دارید، انرژی‌ای که از کربوهیدرات‌ها گرفته می‌شود. به این معنا که شما برای تاب آوردن تمرینات ورزشی به مقدار کافی کربوهیدرات و گلوکز نیاز دارید و زمانی که اندوخته کربوهیدرات‌های شما مثل گلوکز خون و گلیکوژن به انت‌ها برسد، دیگر قادر به ادامه ورزش نخواهید بود.
آرنولد شوارتزنگر، قهرمان پرورش اندام جهان نیز از جمله کسانی بود که با شکم خالی ورزش می‌کرد. اغلب کسانی که در دوران او پرورش اندام کار می‌کردند بر این باور بودند که زمانی تمام اندوخته چربی‌های بدن صرف سوخت و ساز می‌شود که بدن شما مجبور نباشد تمام کربوهیدراتی را که برای صبحانه خورده‌اید بسوزاند. اکنون به این نتیجه می‌رسیم که آن‌ها کار درستی انجام می‌دادند.

بنابراین لزوما مجبور نیستید قبل از ورزش کردن چیزی بخورید. اگر هدفتان این است که عملکرد بهتری داشته باشید مثل اینکه بخواهید خود را برای مسابقه آماده کنید شاید بهتر باشد که اول چیزی بخورید، اما اگر هدف کم کردن وزن باشد از شواهد این طور برمی‌آید که قبل از ورزش چیزی نباید خورد.

هستند افرادی که چنانچه قبل از ورزش کردن مواد غذایی نخورده باشند نمی‌توانند از پس تمرینات برآیند و احساس ضعف و خستگی کنند، اما در مقابل افرادی هم هستند که با وجود خوردن چیزی درست قبل از شروع تمرین هنگام ورزش‌‌ همان احساس ضعف و گیجی به‌شان دست می‌دهد. این امر بستگی به افراد دارد و نمی‌توان نسخه یکسانی برای همه تجویز کرد. اما برای کسانی که مایلند این شیوه را امتحان کنند و دچار ضعف نمی‌شوند، ورزش صبحگاهی با شکم خالی بهترین روش برای کاهش وزن است. این شیوه در مطالعه محققان بلژیکی با یک رژیم غذایی مضر همراه بود، اما نتیجه مثبتی داشت. مطمئنا با رژیم غذایی مناسب اثر آن نیز مطلوب‌تر خواهد بود و شما را به هدفتان نزدیک‌تر خواهد کرد.



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 18:0 توسط حمید رضا بابایی HB |

یکی از مهمترین مباحث این روزهای ورزش بحث انتخابات فدراسیون های ورزشی است که هر چند نتیجه گیری های بلندقامتان والیبال آن را تا حدودی مسکوت کرده، اما هر روز ابهامات تازه ای در خصوص این انتخابات به وجود می آید.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:57 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

دبیرهیئت بدنسازی و پرورش‌اندام آذربایجان غربی گفت: داروهای غیرمجاز و مواد تقلبی و غیربهداشتی در برخی از باشگاه‌های بدنسازی به ورزشکاران این رشته عرضه می‌شود.

فارس: مقصود اسماعیل‌زاده امروز در ارومیه اظهار داشت: اکثر باشگاه‌های بدنسازی اقدام به فروش داروهای غیرمجاز و مواد قلابی و تزریق آمپول‌های مضر به ورزشکاران را انجام می‌دهند.

وی افزود: اکثر باشگاه‌هایی که با مجوز رسمی که از اداره کل فعالیت می‌کنند بدون هماهنگی و اطلاع با هیئت پرورش‌اندام استان مجوز اخذ کرده‌اند.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه حتی مصرف ویتامین‌ها در باشگاه غیرمجاز است، تصریح کرد: بیش از نصف باشگاه‌های بدنسازی بدون مجوز فعالیت می‌کنند و حتی مسئولان باشگاه‌هایی که با مجوز کار می‌کنند نیز داروهای غیرمجاز و نیروزا به فروش می‌رسانند و ورزشکاران بدون اطلاع از مقدار دوز دارو و حتی عوارض مخرب این داروها از آنها استفاده می‌کنند.

اسماعیل‌زاده ادامه داد: این داروها اثرات سوء بر جسم و روح ورزشکاران می‌گذارند و در موارد شدید منجر به عقیم شدن و حتی مرگ می‌شوند.

وی تاکید کرد: با وجودی که برخی از مکمل‌های بهداشتی و مواد مجاز نیاز است اما بیشتر مسئولان باشگاه‌ها به خاطر سودجویی بیشتر موادی مانند آرد نخود و نشاسته را با مکمل غیربهداشتی وارداتی ترکیب می‌کنند و ورزشکاران می‌فروشند.

دبیرهیئت بدنسازی و پرورش‌اندام آذربایجان غربی گفت: هیئت بدنسازی و پرورش‌اندام استان در صدور پروانه‌های باشگاهی دخالتی ندارد و حتی در بازدیدهای مکرر که از تعدادی از باشگاه‌ها صورت گرفت و گزارشاتی که به اداره کل ورزش و جوانان و سایر مقامات استان مبنی بر پلمب کردن این باشگاه‌ها ارسال کردیم هیچ کدام از آنها پلمب نشدند و معلوم نیست که آخر کارشان به کجا ختم می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: حتی در بیشتر باشگاه‌هایی که نام باشگاه بدنسازی را یدک می‌کشند رشته‌های دیگری در آنجا فعالیت می‌کنند.

 



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:54 توسط حمید رضا بابایی HB |

علیرضا استادحاجی (ظرف‌چی) قهرمان 105 کیلوگرم و نایب قهرمان قوی‌ترین مردان تهران درباره حادثه‌ای که روز ششم فروردین ماه اتفاق افتاده و قرار بوده طی آن به او حمله شود اما سرانجام برادرش مورد سوءقصد قرار گرفت اظهار داشت: حدود یک ماه قبل در یک میهمانی حضور پیدا کردیم که تحویل نگرفتن یکی از مسئولان فدراسیون کشتی آغازگر این اتفاق ناخوشایند شد.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:51 توسط حمید رضا بابایی HB |

مرگ فوتباليست ايتاليايي در مستطيل سبز بر اثر حمله قلبي بهانه اي است تا از مرگ هاي اخير كه طي يك سال گذشته در ورزش جهان رخ داد يادي كنيم اتفاق هايي كه هر چند ناخوشايند است ولي گه گاه بنابر طبيعت زندگي رخ مي دهد و شيريني ورزش را به تلخي مي گرايد.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:47 توسط حمید رضا بابایی HB |

خبرآنلاین: بهداد سلیمی در صفحه شخصی اش در یکی از سایت های اجتماعی عکسی از روح الله داداشی را قرار داده است.
 
بهداد سلیمی قویترین مرد جهان در رشته وزنه برداری در آستانه سالگرد مرگ روح الله داداشی قویترین مرد جهان در رشته پرورش اندام،عکسی از این ورزشکار را در صفحه شخصی اش روی یکی از سایت های اجتماعی قرار دادا است.او در شرح این عکس نوشته است: من و روح الله داداشی.

 


+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:44 توسط حمید رضا بابایی HB |

جدول ارزش غذایی مواد چاپ ارسال به دوست

پروتئين Protein

گوشت گاو:

اولين انتخاب *

همبرگر يا گوشت گرد خالص،

جگر،

دومين انتخاب *

گوشت پشت مازه کبابی،

ارزش: هر 28 گرم= 7 گرم پروتئين

جوجه کباب chicken breast

بدون پوست و بدون استخوان،

ارزش: 28 گرم خام = 6 گرم پروتئين

2/1 کباب متوسط،

ارزش: 98 گرم = 20 گرم پروتئين

کباب ترکی  Turkey breast

بدون پوست و استخوان

هر 28 گرم خام = 6 گرم پروتئين  

 

ماهی Fish

اولين انتخاب *

ماهی تن تازه ( کنسرو نشده ) Tuna

ماهی حلوا flunder

ماهی روغنی Cod

کيلکا

ماهی هادوک had dogk

ماهی آبی Blue fish

هالی بات(نوعی ماهی پهن) Halibut

ماهی سرخو Red snapper

دومين انتخاب *

ماهی آزاد Salmon

شمشير ماهی Sword fish

رافی نارنجی Orange roughy

گربه ماهی Cat fish

ارزش : هر 28 گرم = 6 گرم پروتئين

 هر 28 گرم پخته = 10 گرم پروتئين

تن پخته شده در آب ( کنسرو نشده)

 

سفيده تخم مرغ Egg Whites

برای يک تخم مرغ بزرگ،

يک سفيده = 3 گرم پروتئين

12 عدد سفيده = 40 گرم پروتئين

هر 28 گرم = 7 گرم پروتئين

هر 448 گرم = 42 گرم پروتئين

 

شير ( بدون چربی )  Milk ( skim )

هر يک فنجان 224 گرمی =

8 گرم پروتئين و 11 گرم کربو هيدرات

  

کربو هيدراتهای ترکيبی ( کمپلکس )

ذرت Corn ( yellow )

هر 28 گرم آبپز = 6 گرم کربو هيدرات

جو  oatmeal  

جو کوبيده شده  regular

1 فنجان خشک= 55 گرم کربوهيدرات

 1 فنجان خشک= 12 گرم پروتئين

1 فنجان پخته= 25 گرم کربوهيدرات

1 فنجان پخته= 6 گرم پروتئين

ماکارونی   Pasta 

28 گرم خام= 18 گرم کربوهيدرات

28 گرم پخته= 6 گرم کربوهيدرات

نخود فرنگی نيم پز Peas

هر 28 گرم = 3 گرم کربوهيدرات

سيب زمينی  Potato

هر 28 گرم = 5 گرم کربوهيدرات

28 گرم پخته = 6 گرم کربوهيدرات

برنج سفيد يا قهوه ای Rice

يک فنجان خام= 150 گرم کربوهيدرات

يک فنجان پخته= 50 گرم کربوهيدرات

شلغم شيرازی ( سيب زمينی ترشی )

Yam / Sweet potato 

هر 28 گرم = 6 گرم کربوهيدرات

هر 28 گرم=7 گرم کربوهيدرات

  

کربوهيدراتهاي ريشه دار ، فيبر کربوهيدرات

مارچوبه aspacagus

1فنجان خام خرد شده = 5 گرم کربوهيدرات

1فنجان پخته = 8 گرم کربوهيدرات

هويج يا زردک carrots

1عدد متوسط 84 گرم=7 گرم کربوهيدرات

1فنجان پوست کنده پخته = 8 گرم کربوهيدرات

گل کلم cauliflowez

1فنجان خام وخرد شده =5 گرم کربوهيدرات

1فنجان پخته =6 گرم کربوهيدرات

کرفس celery

2 ساقه بزرگ خام=  4 گرم

کاهو lettuce

کاهوي يخزده

1سر شش برگي=11 گرم

1فنجان خردشده =1 گرم

بادمجان eggplant

1فنجان 84 گرم تکه شده خام= 5 گرم

1فنجان 112 گرم پخته شده=7 گرم

لوبياي سبز (پخته شده)green beans

1فنجان 112 گرم =10 گرم کربوهيدرات

قارچ mushroom

1فنجان (تکه هاي خام )=3 گرم

1فنجان (تکه هاي پخته)=8 گرم

 فلفل سبزpeppezsgreen

1فنجان خام خرد شده112 گرم=7 گرم

1فنجان پخته خرد شده =8 گرم کربوهيدرات

فلفل قرمزprppersed

1فنجان خام تکه شده 112 گرم= 5 گرم

1فنجان پخته تکه شده =8 گرم

اسفناجspinach

1فنجان خام خرد شده = 2 گرم

1فنجان پخته= 8 گرم

گوجه فرنگيtomato

1فنجان خام خرد شده = 8 گرم

کدوسبز zucchini

1فنجان خام برش خوه 112 گرم =5 گرم

168 گرم پخته شده برش خورده =7 گرم

1 فنجان کنسرو =40 گرم کربوهيدرات

 

 

کربوهيدراتهاي ساده

سيب apple

1عدد متوسط 140 گرمي=20 گرم

موز banana

1عدد متوسط 112 گرمي =25 گرم

گريپ فروت grapefruit

نصب 1 عدد متوسط 112 گرم = 10 گرم

توت شرابيblueberries

1 فنجان خام =20 گرم

انگور grapes

1فنجان 140 گرم =30 گرم

پرتقال oranges

1عدد متوسط 140 گرمي =15 گرم

گلابيpears

1عدد متوسط 168 گرمي =25 گرم

آناناس pineapple

1 فنجان 168 گرمي= 20 گرم

کشمش raisins

2 فنجان ، 112 گرم=80 گرم

 

 

 



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:38 توسط حمید رضا بابایی HB |

رادیو بدنسازی ایران

 

1- مصاحبه با مرتضی قدرتی مدیر موسسه علوم ورزشی دانش افزا (دانلود)

 

 

2- روش های تعیین هدف در بدنسازی (قسمت اول) (دانلود)

 

 

3- روش های تعیین هدف در بدنسازی (قسمت دوم) (دانلود)

 



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:26 توسط حمید رضا بابایی HB |

برنامه ضد دوپینگ فدراسیون جهانی پرورش اندام

 

برنامه ضد دوپینگ فدراسیون جهانی پرورش اندام به صورت کتاب الکترونیک (PDF)  نسخه 2002
(IFBB anti doping program)



+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:19 توسط حمید رضا بابایی HB |

در بررسی فیزیک یک ورزشکار داور باید با استفاده از یک روش متداول بتواند به شناخت جامعی از فیزیک ورزشکار دست یابد . به هنگام ارزیابی فیگورهای اجباری داور ابتدا باید گروه های عضلانی اصلی را در نظر بگیرد. سپس به بررسی فیزیک کلی ورزشکار بپردازد و این مرحله را با ارزیابی قسمتهای مختلف بدن شامل گروه های عضلانی بالا تنه ، حجم عضلات ، توازن عضلانی ( بالانس فیزیکی ) ، تراکم عضلانی و ظاهر آن شروع می نماید . ارزیابی قسمتهای بدن از بالا به پایین باید از ناحیه سرآغاز سپس گردن ، شانه ها ، عضلات سینه ، کلیه عضلات دست ، قسمت فوقانی عضلات سینه ، اتصال ناحیه شانه و سینه ، عضلات شکم ،مچ دست ، ران و به ساق پا ختم گردد . به همین روش برای قسمت های پشت بدن شامل عضلات تراپز ، گرد پشتی ، تحت خاری ، عضلات صاف کنندۀ ستون فقرات ، گلات ، گروه عضلات دوسر پشت ران ، ساق پا و خود پا عمل میگردد. بررسی کلی و موشکافانه باید در هنگام انجام رقابت صورت پذیرد که این کار داوران را قادر می سازد تا شکل و حجم عضلات را به خوبی مقایسه نمایند و میزان رشد متعادل ورزشکار را بررسی نمایند . در بررسی فیگورهای اجباری باید از توجه افراطی به آنها خودداری گردد ، زیرا این امر داوران را قادر می سازد تا میزان برتری یک ورزشکار از لحاظ حجم عضله و توازن عضلانی نسبت به سایر ورزشکاران را تعیین نماید .



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 17:2 توسط حمید رضا بابایی HB |

تاریخچه ورزش پرورش اندام +عکس

سلطان وزنه‌برداری جهان: محمد نصیری

پرورش اندام + تاریخچه و بیوگرافی بزرگان ورزش

پرورش اندام در ایران از 70 سال گذشته


بیوگرافی بزرگان ورزش زیبایی اندام ایران از دیروز تا امروز

از عجوبه ی وزنه برداری ایران محمد نصیری تا بدنسازی به سبک مدلینگ با ایمان شهباز...



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 13:40 توسط حمید رضا بابایی HB |

معرفی و شناخت انواع کراتین ها و مکمل های غذایی

 

در این بخش سعی داریم اطلاعات مفید و کاربردی مهمی را در زمینه مکمل های غذایی و از همه مهمتر کراتین ها بحث کنیم

مکمل های غذایی ورزشکاران:

این روزها بیشتر جوانان به پرورش عضلات و ماهیچه های بدن خود علاقمند شده اند و بسیاری از آنها بدون مشورت با پزشک یا متخصص تغذیه، مکملهای غذایی مصرف می کنند. در این نوشته سعی می کنیم شما را با انواع آنها آشنا کنیم، اما تاکید می کنیم مصرف آنها نباید بدون مشورت با متخصص صورت بگیرد.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391 ساعت 16:55 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

کنترل وزن در مردان با زنان متفاوت است، در اینجا چند توصیه برای لاغر شدن مردها را خواهیم دید.

 



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391 ساعت 16:48 توسط حمید رضا بابایی HB |

همه چیز در مورد آرنولد شوارتزنگر

زندگینامه آرنولد شوارتزنگرتاریخ تولد30 ژوئیه سال 1947، Thal، Styria، اتریشنام تولدآرنولد Alois شوارتزنگرکنیهArnieبلوط اتریشیکانن جمهوریخواهStyrian بلوطGovernatorمرد در حال اجراکانن فرماندارارتفاع6 '2 "(1.88 متر)مینی بیوگرافیدر حال رشد در روستای دور افتاده و کوچک، در اتریش، او به پرورش اندام به عنوان بلیط خود را به یک زندگی بهتر تبدیل شده است. قبل از آن او را به یک سال اجباری در ارتش اتریش (شروع در سال 1965) خدمت کرده است. پس از فتح جهان به عنوان مسلما بزرگترین بدنسازان که همیشه زندگی می کردند، او به آمریکا رفت تا نام خود را در فیلم های سینمایی است. مختل با نام غیر ممکن است و لهجه ضخیم، موفقیت او را برای سالهای زیادی فراموش شده. این بود تا زمانی که نقش خیاط ساخته شده از کونن که او واقعا به خود را به عنوان یک بازیگر نیست. جانشینی از فیلمهای اکشن و بیش از حد بالا ساخته شده او را جعبه های بین المللی دفتر ستاره. با متناوب فیلمهای اکشن و خشونت آمیز با کرایه سبکتر، کمدی، او موضع خود را به عنوان یکی از محبوب ترین حالت جامد در میآید - اگر نه، محبوب ترین - ستاره های سینما در جهان است. پس از حرفه ای فیلم خود را بلند، و موفق، او به در فراخوان کالیفرنیا زد. او در حال حاضر فرماندار کالیفرنیا، در عین حال یکی دیگر از مشهور می شود به این سمت انتخاب شده است.">فیلم مینی بیوگرافی: دیوید مونتگمری مینی بیوگرافیبا استفاده از نام خانوادگی تقریبا unpronounceable و لهجه ضخامت اتریشی، که می کرده اند تا کنون بر این باور است که عجول و بی پروا، سریع بدنسازان صحبت از دهکده کوچک اروپا خواهد تبدیل به یکی از هالیوود بزرگترین ستاره، ازدواج را به خانواده کندی معتبر، گرد اوردن ثروت از طریق سرمایه گذاری زیرک و یک روز فرماندار کالیفرنیا؟داستان شگفت انگیز از آرنولد شوارتزنگر بارگذاری ستاره واقعی ژنده پوش "را به ثروت" داستان مهاجر بی پول ساخت آن را در سرزمین فرصت ها است، ایالات متحده آمریکا است.



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در یک شنبه 15 مرداد 1391 ساعت 15:33 توسط حمید رضا بابایی HB |

گفت‌وگو تخصصی با قهرمان ایرانی علي تبريزي

در ادامه خواهید خواند...



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:32 توسط حمید رضا بابایی HB |

سرانجام آرزوي ديرينه علاقه‌مندان پرورش‌اندام که دوست داشتند يکي از قهرمانان کشورشان در مسابقات حرفه‌اي پرورش‌اندام مقام بياورد توسط بيت‌الله عباسپور برآورده شد.

 حالا باید سطح آرزوهایمان را ارتقا دهیم و آرزو کنیم که ورزشکاران بیشتر و عناوین بهتری توسط بیت‌الله و دیگر ورزشکاران‌مان در آینده به‌دست آید.

با بیت‌الله عباسپور مصاحبه‌ای انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید:

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:24 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

 

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:8 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:5 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

 

 

 

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 18:0 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

لوگوی وبسایت

 

 

 

 

 

 

hbbody

 

 

hbbody

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 17:40 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

 

 


+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 16:53 توسط حمید رضا بابایی HB |

محسن قران نویس

 

 

محسن قران نویس

 محسن قران نویس

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها: محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس محسن قرآن نویس ,

+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 16:33 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


برچسب‌ها: علی تبریزی جدید,

+ نوشته شده در دو شنبه 9 مرداد 1391 ساعت 16:9 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

حرکت عالی جهت ساختن سایز جلو بازو

باید دقت کرد که گرچه خیلیها به دنباله بزرگ کردن جلو بازو هستند والی در اصل پشت بازو حجم بیشتری از کل عضلات بازو را در بر میگیرند پس از پشت بازوها نیز غافل نشوید. وقتیکه بدنبال حجم بیشتر در جلو بازوها هستید البته که باید سنگینتر کار کنید البته این به معنی از دادن فرم حرکت جهت بلند کردن وزنه نیست!!

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 15:45 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

رشد از نگاه ست تمريني

 

بياييد بنشينيد و برنامه تمريني جديدي براي خود تنظيم كنيد. چطور بايد اين كار را بكنيد؟ مثل خيلي‌ها احتمالاً شما هم ابتدا شروع مي‌كنيد اول عضلات را تقسيم مي‌كنيد و روزهاي هفته را به هر يك از آنها اختصاص مي‌دهيد و پس از آن هم براي روزهاي تمرين حركات را انتخاب مي‌كنيد. اگر هم واقعاً بلندپرواز باشيد ميزان وزنه‌هاي كاربردي خود را نيز تعيين خواهيد كرد...



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 15:39 توسط حمید رضا بابایی HB |

 

نكات چربي سوزي علمي

زماني كه كاهش وزن را هدف خود قرار مي‌دهيد، چند اشتباه خيلي رايج وجود دارد كه ممكن است به احتمال زياد مرتكب آنها شويد. توصيه مي‌كنيم اگر مي‌خواهيد وزن خود را كم كنيد ابتدا اين چند نكته را مطالعه كنيد و آنها را مد نظر داشته باشيد. از دست دادن چربي اضافه بدن كار مشكلي نيست. بلكه تنها به زمان، تلاش و تعهد نياز دارد.

 

 



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:40 توسط حمید رضا بابایی HB |

نقش ويتامينها در بدن ورزشکاران

 

ويتامينها براي ادامه حيات ، حفظ بهداشت و سلامتي مطلوب و اجراي ورزشي ضروري هستند ،

اما نياز به آنها خيلي ناچيز است . از آنجا كه براي توليد انرژي بدن به ويتامينهاي مشخصي نياز مي باشد .

لذا بسياري از ورزشكاران معتقدند كه آنها بايد مقدار ويتامين بيشتري به شكل مكمل مصرف كنند .


+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:33 توسط حمید رضا بابایی HB |

با چربی ها خداحافظی کن

 

ابتدا باید نحوه سوخت رسانی عضله و تفاوت آنها را در ورزشهای هوازی طولانی و تمرینات قدرتی کوتاه مدت بدانیم

 

سریعترین و در دسترس ترین سوخت ذخیره شده در ماهیچه ها فسفاژن است که در تمرینات قدرتی و غیر هوازی به مصرف می رسد و تا حداکثر حدود 10 ثانیه به اتمام می رسد بعد از آن عضلات از ذخائر گلیکوژنشان استفاده می کنند که بر اثر سوخت ناقص گلیکوژن و به دور از اکسیژن اسید لاکتیک تولید می شود که با بالا رفتن درصد اسید لاکتیک خون از حد مشخص درد عضلانی حادث می شود و کارائی فرد به شدت پائین می آید که این حدود 1 تا 2 دقیقه بستگی به توانائی و تحمل افراد طول می کشد با اتمام ذخائر گلیگوژن در عضلات بدن به سراغ ذخائر کبد می رود . ( گلیکوژن از سنتز گلوکز – قند خون – تو لید و در کبد و عضلات ذخیره می شود ) در صورتی که بدنتان کاملا از ذخائر گلیکوژن تخلیه شود بعد از آن به سراغ ذخائر لیپید ها ( چربی ) و شکستن آنها به گلیسرول و تولید انرژی می شود که این حالت در تمرینات بدنسازی به ندرت اتفاق می افتد با توجه به بارگیری های کربو هید راتی که در رژیم غذائیشان وجود دارد . ( منابع کربو هیدرات – سیب زمینی - برنج . نان– بعد از گوارش به قند تبدیل می شود)...

 

 


+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:25 توسط حمید رضا بابایی HB |

انفجار عضلات ساق پا

hbbodi.lxb.ir

 

با اجراء این برنامه می‌توانید با خیال راحت باشگاه را ترک کنید. راحت به این دلیل که می‌توانید مطمئن باشید که عضلات پای شما مجبورند رشد کنند. البته اگر از آن‌دسته از افراد تنبلی نیستید که از تمرین پا طفره می‌روند و دل و جرأت انجام تمرینات پا آن‌هم از نوع شدید و سخت آن را دارید ادامه مطلب را مطالعه کنید در غیر این‌صورت بهتر است وقت خود را تلف نکنید.

 



به ادامه مطلب بروید ...

+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 14:12 توسط حمید رضا بابایی HB |

اسرار میلوس سارسوف (مصرف ویتامین و مینرال ها)

چند سال پیش طی تحقیقی که روی تعداد زیادی بدنساز انجام شد، نتایج آزمایش خون آنها نشان داد که همگی دچار کمبود سطح منیزیم در بدنشان بودند، و این منیرالی است که ورزشکاران اغلب رشته های ورزشی دچار کمبود آن هستند . این مثل یک هشدار است مبنی بر اینکه همه بدنسازان بطور بالقوه می توانند دچار کمبود برخی از ویتامینی ها و مینرال ها باشند.

+ نوشته شده در سه شنبه 3 مرداد 1391 ساعت 13:39 توسط حمید رضا بابایی HB |




[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir