تمرین دادن بیش از حد شکم

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت
1341435957_408676666_1-Pictures-of-Do-You-Want-Six-Pack-Abs

یکی از باور های غلط مردم ما این است که با دراز نشست رفتن های طولانی چربی های شکم و پهلو آب میشود در حالی ک اینطور نبوده و باید رژیم غذایی و هوازی در دستور کار خودشون بدن .
در باشگاه های بدن سازی زیاد دیده میشود که برخی‌ افراد نسبت به انجام دادن دراز و نشست های طولانی‌ خود بسیار حس خوبی‌ دارند و برای دیگران نیز رجز خوانی‌ میکنند.

تعداد تکرار‌های دراز و نشست آنها معمولا از ۳۰۰ شروع میشود تا ۵۰۰ و ۱۰۰۰ و همینطور بالا میرود. اما باید بدانید که انجام ۵۰۰ دراز و نشست در روز برای عضلانی کردن شکم چیزی نیست که بخواهید در مورد آن برای دیگران رجز خوانی‌ کنید.
زیرا انجام این کار در تمرینات شکم تنها نشان دهنده حماقت می‌باشد. زیرا فردی که میتواند ۵۰۰ دراز و نشست انجام دهد به احتمال بسیار فراوان فشار کافی‌ را به عضلات شکم خود وارد نمیکند.اگر شما نیز اینگونه تمرین می‌کنید مقداری وزنه به حرکت خود اضافه کنید یا یک حرکت دیگر را جایگزین کنید.
به علاوه از تمرین دادن عضلات شکم به شکل روزانه پرهیز کنید زیرا عضلات شکم نیز همانند سایر عضلات دیگر نیاز به ریکاوری و استراحت دارند.
منبع : تک اندام


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در پنج شنبه 28 آبان 1394 ساعت 22:33 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir