غفارنژاد طلا و کشوری نقره پرورش اندام جهان را بدست آوردند

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت
spain-champ

تک اندام : جعفر غفارنژاد و میثم کشوری نمایندگان وزن ۹۵ کیلو گرم پرورش اندام ایران به ترتیب مقام های اول و دوم جهان را به خود اختصاص دادند.

به گزارش تک اندام به نقل از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، هفتادمین دوره پیکارهای جهانی پرورش اندام در دسته وزنی ۹۵ کیلو گرم با حضور ۱۴ ورزشکار در بنیدورم اسپانیا پیگیری شد. جعفر غفارنژاد و میثم کشوری پس از راهیابی به فینال، موفق شدند به ترتیب مقام های سکوهای اول و دوم جهانی را به خود اختصاص بدهند.

 

جعفر غفارنژاد ابتدای آبان ماه سال جاری در جام الماس خلیج فارس موفق به کسب مقام اوورالی این رقابت ها شد. وی سال گذشته مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۵ اسپانیا را بدست آورده بود.

همچنین علیرضا علیزاده در وزن ۶۵ کیلو گرم به مقام چهارم بسنده کرد. مهدی حیدری وزن ۷۰ کیلو گرم اولین طلای تیم پرورش اندام ایران را بدست آورد. فرهاد اسدنژاد وزن ۷۵ کیلو گرم از راهیابی به فینال بازماند. حامد داوود آبادی در وزن ۸۰ کیلو گرم و سالار مددی در وزن ۸۵ کیلو گرم مقام ششم را بدست آوردند. سجاد نیکنام نماینده وزن ۸۵ کیلو گرم دومین مدال طلای جهانی پرورش اندام را برای کشورمان به ارمغان آورد و سومین طلا را حسین کلاته در وزن ۹۰ کیلو گرم به خود اختصاص داد.



سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در دو شنبه 17 آبان 1395 ساعت 20:45 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir