مسابقات يونيورس WFF 2012 اتريش

بدنسازان ایرانی

اخبار و تصاویر مربوط به ورزش بدنسازی در ایران و جهان

پرینت

مسابقات يونيورس WFF 2012 اتريش
hbbody.lxb.ir
درخشش و افتخار آفريني ابوالفضل رحيم زاده قهرمان سنگين وزن پرورش اندام ملي کشورمان در مسابقات پرورش اندام جهاني يونيورس فدراسيون WFF اتريش 2012 که در روز شنبه هفته گذشته بيست خرداد ماه همگان را به وجد در آورد.

رحیم زاده که در دسته سنگین وزنهای پرورش اندام جهان در کنار قهرمانان نامی پرورش اندام جهان به میدان رفته بود بسیار خوش درخشید و با توکل به خدا و اجرای فیگورهای بسیار حرفه ای رای کلیه داوران را به خود جلب کرد و در نهایت بعنوان قهرمان دسته سنگین وزن یونیورس سال 2012 فدراسیون جهانی WFF انتخاب شد که باعث شد نام کشور عزیزمان ایران اسلامی در قلب اروپا بر سرزبانهای جهان پرورش اندام بیفتد.

طی تماس تلفنی هفته نامه بشیر با آقای شیهان جواد آزادیان تنها نماینده رسمی دو فدراسیون جهانی WFF آلمان و NABBA انگلستان در ایران, ایشان ضمن تبریک این قهرمانی در جامعه پرورش اندام ایران افزود در همین دسته یکی دیگر از قهرمانان مطرح و خوش استیل پرورش اندام NABBA جهان آقای مرتضی اویسی پاک نیت که دومی 2011 جهان در برزیل و اورآل 2010 آسیایی در فیلیپین را در کارنامه ورزش خود دارد هم بود که به علت آمده نشدن به موقع ویزای اروپا و نداشتن زمان کافی در این مسابقات شرکت داشته که به مقام ششم نائل شدند. ودر بخش بادی کلاسیک هم دیگر نماینده کشور آقای پژمان فزون خواه بود که بعلت آسیب دیدگی و با توجه به اولین حضور ایشان در میدان بزرگی مثل این مسابقات در دسته خود به مقام پنجم نائل شدند.

ایشان در صحبتهای خود اشاره ای به مسابقات جهانی پرورش اندام NABBA 2012 که اولین سازمان پرورش اندام جهان از سال 1946 میلادی همزمان با بازیهای المپیک لندن در انگلستان شروع به کار کرد داشتند که در روز شنبه بیست و هفت خرداد در شهر دابلین ایرلند برگزار می شود. و اعلام کردند که به علت مستقر نبودن سفارت ایرلند در ایران و نداشتن زمان کافی , تیم پرورش اندام NABBA ایران در این مسابقات حضور نخواهند داشت ولی با توجه به حضور موفق آقایان مرتضی اویسی پاک نیت و ابوالفضل رحیم زاده در مسابقات جهانی سال گذشته برزیل NABBA این قهرمانان جواز حضور در مسابقات مستر یونیورس NABBA سال 2012 انگلستان را دارند تا اولین پرورش اندام کارانی باشند از کشور عزیزمان ایران اسلامی در مسابقات مستر یونیورس که این مسابقات بیش از 62 سال قدمت داشته و قهرمانان مشهوری همچون آرنولد شوارتزنگر, استیو ربورز, رد پارک و بیل پیرل در آن شرکت داشته اند, شرکت کرده و افتخار آفرینی کنند.

طبق مقررات ورزشکارانی که در مسابقات جهانی پرورش اندام NABBA جزء شش نقر برتر شناخته می شوند مجوز حضور در مستر یونیورس انگلستان را کسب می کنند.

مسابقات مستر یونیورس NABBA 2012 انگلستان در آبان ماه امسال در ساوت پورت منچستر برگزار می شود. و مسابقات جهانی WFF 2012 نیز یک هفته بعد از یونیورس انگلستان در اتریش برگزار می شود.


سایت پرورش اندام ایرانی
كد لوگوي ما
سایت پرورش اندام ایرانیدریافت کد
">

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







+ نوشته شده در چهار شنبه 22 شهريور 1391 ساعت 13:32 توسط حمید رضا بابایی HB |



[ طراح قالب وبلاگ : سیلور سون ] [ Weblog Themes By : SilverSeven.IR ]
تمامی حقوق مطالب و تصاویر متعلق به سایت پرورش اندام ایرانی می باشد و ذکر منابع با لینک به سایت ما می باشد www.hbbody.lxb.ir